صفحه اصلی > بندرعباس و خطبه ها : خطبه های 10 فروردین 1403

خطبه های 10 فروردین 1403

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس افزود: امروز ملت مظلوم فلسطین با 6 ماه مقاومت در برابر صهیونیست ها و استکبار و تقدیم بیش از 30 هزار شهید، در جنگ اراده ها پیروز شده است.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: جنایت های رژیم اشغالگر قدس و حامیان غربی اش ، نتیجه ای جز به خطر افتادن موجودیت صهیونیست و سرشکستگی برای آن ها به دنبال نداشته است.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران گفت: با وجود همه کمبودها ، نظام جمهوری اسلامی ایران ، معجزه ای الهی بود که به ملت ما ارزانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: جمهوریت نظام اسلامی ایران و نقش ملت در تعیین سرنوشت خود یک فضیلت است.
خطیب جمعه بندرعباس گفت: اسلامیت نظام ما نیز مسیر حکومت را مشخص کرده است و ما باید در راه تحقق ارزش های اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به وجود عدالت در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز در کشور ما برخلاف جامعه پیش از انقلاب اسلامی ، شاهد توزیع عادلانه ثروت و امکانات هستیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: یکی از مهمترین راه های رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران این است که سکان هدایت کشور را به دست انسان های انقلابی واگذار کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به بدحجابی برخی از افراد در جامعه افزود: این غباری روزگذر است که پس از هر طوفانی فرو خواهد نشست.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: با اجرای قوانین جدید در موضوع حجاب ، افراد بی حجاب با تحمل زیان خواهند فهمید که نتیجه نافرمانی از قانون چیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شب های قدر گفت: شب های قدر بهار حقیقی انسان است که در این شب ها سرنوشت یک سال دیگر او رقم می خورد.

امام جمعه بندرعباس افزود: نگه داشتن حرمت شب های قدر در روز و شب های عید نوروز مصداق داشتن تقوای الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در پایان خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن شب های ضربت خوردن و شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) ، قرآن کریم را فضیلت نامه او دانست و گفت: حضرت علی ( ع) در مدت خلاقت 5 ساله ی خود با مبارزه با جریان های انحرافی و پیاده کردن ارزش های والای اسلامی در جامعه، عدالت را معنا کرد.

پست های مرتبط

خطبه های 22 تیر 1403

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: ما در میان تمام نعمت‌هایی…

۲۲ تیر ۱۴۰۳

خطبه های 18 اسفند 1402

خطبه های نماز جمعه بندرعباس: تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات: حجت…

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

مشروح خطبه نماز جمعه شهرستان رودان

خطیب نماز جمعه شهرستان رودان در اجتماع پرشور نمازگزاران جمعه با تبریک…

۷ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید