صفحه اصلی > احمدی و خطبه ها : نقش برجسته دانشجویان در بیداری انقلابی مردم

نقش برجسته دانشجویان در بیداری انقلابی مردم

در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی، با گرامیداشت شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس، تأکید کرد که مجلس تزار انقلاب باید با خصوصیات و ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد. وی افزود که نمایندگان مجلس باید مقابل زور گویان و اهل قدرت و ثروت، شجاع و مورد اعتماد مردم باشند تا پایشان نلغزد.

بهزادی با اشاره به شخصیت شهید مدرس که هیچ تهدیدی در برابر او اثر نمی‌کرد، اظهار داشت که نمایندگان باید دشمنان انقلاب را به خوبی شناسایی کنند؛ زیرا نادیده گرفتن دشمنان به مضرت خود می‌انجامد و باعث آسیب به ملت می‌شود.

امام جمعه احمدی به خصوصیات نماینده انقلابی اشاره کرد و تداوم، جلب اعتماد مردم، آگاهی سیاسی، جرأت در بیان حقایق، و خدمتگزاری را از ویژگی‌های ضروری نماینده انقلابی برشمرد.

به توجه به ۱۶ آذر، روز دانشجو، بهزادی بر دانشجویان فشار آورد و گفت که آنها باید با آگاهی سیاسی و بصیرت، در جهت مطالبات مردم قرار بگیرند و در صف اول برای بیداری انقلابی مردم ایستاده و از علم آموزی غافل نشوند.

وی در پایان به وحشتناک‌ترین حوادث جاری جهان، حملات به غزه، اشاره کرد و تأکید داشت که خداوند انتقام مردم مظلوم غزه را از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت. به زعم وی، ملت‌های دنیا خشمگین از وحشتناک بودن این حوادث هستند و او انتقاد کرد که دولت‌های اسلامی هنوز در خواب غفلت به سر می‌برند.

پست های مرتبط

خطبه های 22 تیر 1403

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: ما در میان تمام نعمت‌هایی…

۲۲ تیر ۱۴۰۳

خطبه های 10 فروردین 1403

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس…

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

خطبه های 18 اسفند 1402

خطبه های نماز جمعه بندرعباس: تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات: حجت…

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید