صفحه اصلی > بندرعباس و خطبه ها : گزیده ای از خطبه های نماز جمعه 15 دی بندرعباس

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه 15 دی بندرعباس

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: مسلمان پیروِ رسول الله(ص) و امیرالمومنان علی(ع) هیچ‌گاه چنین کارناجوانمردانه و غیرانسانی نمی‌کنند؛ ممکن است افرادی مفلوک و کج اندیش در کشور ما به نام تجزیه طلب‌ها و ضد انقلاب، کسانی را فریب دهند و انتخاب کنند اما این‌ها آدرس ما نیستند بلکه طراح آن از سوی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌های کودکش‌کش است.

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها که جنس‌شان ناپاکی و پلیدی است، بارها از ررمندگان اسلام سیلی خورده‌اند و در واقع می‌خواهند با این کارهای ناشایست، خودشان را تسلی دهند اما نه در میدان نبرد بلکه انتقام و قدرتشان را در کشتن زنان و کودکان بی‌گناه نشان می‌دهند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: امروز قلب تمام مردم ایران و انسان‌های آزاده به واسطه رخداد تروریستی در مزار شهید قاسم سلیمانی جریحه‌دار شده است اما دشمنان بدانند که سیلی و ضربات سختی خواهند خورند.

وی همچنین با اشاره به اینکه بنیان این اتفاقات که امروز کشور ما گرفتار آن بوده، از توطئه کشف حجاب رضاخانی شروع شده است، تصریح کرد: ما در یک تقابل بین اسلام و غرب هستیم، غربی‌ها توان مباحثه رو در رو، در مسائل را با ما ندارند و در همه مسائل حتی در مساله پوشش ضعیف هستند اما با برنامه‌ریزی بدنبال به فسادکشاندن جوامع اسلامی هستند که این اقدام را گام به گام برای فسادکشیدن زنان و دختران انجام می‌دهند.

نظام قوی و ایران قوی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات میسر می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده همچنین بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و یادآور شد: اتفاقاتی که اکنون دشمن در راستای ناامنی جامعه شروع کرده است؛ در واقع بدنبال این هستند که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای ناامید کنند.

وی ادامه داد: بحث تحریم انتخابات، القای مهندسی کردن انتخابات و ایجاد ناامنی در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی، این‌ها نقشه‌های رسانه‌ای دشمنان برای دور کردن مردم از پای صندوق‌های رای است.

امام جمعه بندرعباس ابراز کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، پررنگ‌تر باشد، نظام قوی‌تر و ایران قوی‌تر خواهیم داشت و در دنیا و در عرصه دیپلماسی نیز حرفی برای گفتن داریم و قدرت خودمان را به رخ دشمنان می‌کشانیم.

تاکید امام جمعه بندرعباس بر رسیدگی به مشکلات مردم پارسیان

نماینده ولی فقیه همجنین با اشاره به سفر اخیر به پارسیان و رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه گفت: مردم این منطقه گلایه از اینکه مسکن شان جز منابع طبیعی اعلام شده، گلایه مند بودند، در صورتی که سالیان سال در این منطقه ساکن بوده‌اند؛ از مسوولان مربوطه و نمایندگان مجلس خواستاریم که این قانون را اصلاح کرده و مشکلات مردم را حل کنند.

وی همچنین با اشاره به وجود اتباع خارجی و مهاجرت برخی از مردم عسلوییه برای زندگی در منطقه پارسیان اظهار کرد: این ۲ مساله بحران جدی کمبود مدرسه در این منطقه ایجاد کرده است که تقاضا داریم آموزش و پرورش به این مساله به صورت ویژه رسیدگی کنند؛ همچنین مشکل جاده و راه طولانی دسترسی به این منطقه نیز حل شود.

پست های مرتبط

خطبه های 22 تیر 1403

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: ما در میان تمام نعمت‌هایی…

۲۲ تیر ۱۴۰۳

خطبه های 10 فروردین 1403

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس…

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

خطبه های 18 اسفند 1402

خطبه های نماز جمعه بندرعباس: تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات: حجت…

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید