صفحه اصلی > بندرلنگه و خطبه ها : گزیده ای از خطبه های نماز جمعه 21 مهر بندر لنگه

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه 21 مهر بندر لنگه

حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی امام جمعه شهرستان بندرلنگه در آغاز خطبه خود با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها گفت : صهیونیست ها در کنار افزایش جنایات خویش تمام حد و مرزها را زیر پا گذاشتند به ویژه در قدس و مسجد الاقصی که اول قبله اول مسلمانان جهان و سومین حرم شریف اسلامی به شمار می‌رود . صهیونیست‌ها حملات خود به مسجد الاقصی را تشدید کردند و حرمت این مکان مقدس را شکستند و بارها زنان نماز گزار و سالخوردگان و کودکان را که در مسجد الاقصی نماز می‌خواندند مورد ضرب و شتم قرار دادند. بعد از این همه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی طوفان الاقصی عکس العمل طبیعی فلسطینان و مقاومت بود .

امام جمعه بندرلنگه در ادامه افزود : رویکرد اقدامات مقاومت برای اولین بار از دفاعی به تهاجمی و از محدود به گسترده صورت پذیرفت . سازه‌های ساختار پیچیده اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و ارتش پر سر و صدای این رژیم در هم شکست . شکستنی که غیر قابل ترمیم است . غرور نظامی ، هیمنه اطلاعاتی ، ابهت پوشالی ، دشمن غاصب در همان روز اول دچار فروپاشی شد.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی افزود : طوفان الاقصی علاوه بر اینکه حمله به سازه‌های اطلاعاتی و امنیتی و نظامی دشمن بوده در یک مقیاس مهم تر حمله به محاسبات استکبار هم هست . این واقعه مهم و تاریخی تمام محاسبات آمریکا و صهیونیسم جهانی را برای مدتی و بعضاً برای همیشه در هم ریخت . محاسبه تلاش برای تخریب و ویرانی کامل مسجد الاقصی و بنا کردن معبد صهیونیست‌ها و محاسبه اشغال و توسعه شهرک سازی و اخراج و تحقیر فلسطینی‌ها بدون هیچ گونه واکنش محکم از داخل و خارج فلسطین بود .

حجت الاسلام شریفی در پایان گفت : از برکات طوفان الاقصی طرح‌ها و پروژه‌های کثیف عادی‌سازی کشورهای مانند عربستان را در هم ریخت و بر باد داد و تا مدت‌های دیگر نتوانند از تطبیع و عادی سازی سخن بگویند.

پست های مرتبط

خطبه های 22 تیر 1403

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: ما در میان تمام نعمت‌هایی…

۲۲ تیر ۱۴۰۳

خطبه های 10 فروردین 1403

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس…

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

خطبه های 18 اسفند 1402

خطبه های نماز جمعه بندرعباس: تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات: حجت…

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید