صفحه اصلی > بشاگرد و خطبه ها : گزیده ای از خطبه های نماز جمعه 28 مهر بشاگرد

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه 28 مهر بشاگرد

به گزارش سایت آدینه هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین غلامی امام جمعه بشاگرد در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اظهار کرد رژیم حرمله‌صفت صهیونیستی با وجود حمایت‌های همه جانبه شیطان بزرگ آمریکای مستکبر، در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد، و این شکست برای رژیم منحوس صهیونیستی سنگین است.

وی در ادامه افزود: این درحالی است که فلسطین بدون مشارکت هیچ قدرتی توانست ضربه هولناکی را به دستگاه اطلاعاتی و ارتش این رژیم موقت وارد کند و افسانه ساخته‌شده شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را باطل کند.

امام جمعه بشاگرد گفت: آزادی فلسطین و محو غده سرطانی صهیونیسم باید تبدیل به مطالبه عمومی مسلمانان با رهبری علمای اسلام گردد.

امام جمعه بشاگرد گفت: نصرت الهی شامل حال مؤمنین می‌شود، در مقابل ظالمان و مستکبران؛ وَ إِنَّ لَکُمْ عِنْدَ کُلِّ طَاعَة عَوْناً مِنَ اللّهِ سُبْحَانَهُ يَقُولُ عَلَى الاَْلْسِنَةِ، وَ يُثَبِّتُ الاَْفْئِدَةَ. فِيهِ کِفَاءٌ لِمُکْتَف، وَ شِفَاءٌ لِمُشْتَف «خطبه_214»

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی اذعان داشت: خداوند سبحان بندگان مؤمن خويش را تنها نمى‌گذارد، امدادهای الهی به رهروان حق می‌رسد. زبانشان را گويا و قلب و اراده آنها را محکم مى‌دارد. اين امر به کرار در آيات قرآن منعکس شده است.

وی همچنین در ادامه افزود: موسى بن عمران عليه‌السلام از خدا زبان گويا مى‌خواهد و خدا به او ارزانى مى‌دارد، افزون بر اينکه برادرش هارون را به يارى او مى‌فرستد، تأکيد مى کند که تنها نيستيد و من با شما هستم، همه چيز را مى شنوم و مى بينم: (إِنَّنِى مَعَکُمَا أَسْمَعُ وَ أَرَى) و در جاى ديگر مى‌فرمايد: يُثَبِّتُ اللهُ الَّذِينَ امَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِى الْحَيَاةِ الدُّنْيَاخداوند کسانى را که ايمان آوردند به جهت گفتار و اعتقاد ثابت‌شان، استوار مى‌دارد.

پست های مرتبط

خطبه های 22 تیر 1403

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: ما در میان تمام نعمت‌هایی…

۲۲ تیر ۱۴۰۳

خطبه های 10 فروردین 1403

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس…

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

خطبه های 18 اسفند 1402

خطبه های نماز جمعه بندرعباس: تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات: حجت…

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید