صفحه اصلی > بندرلنگه : گزیده ای از خطبه های نماز جمعه 28 مهر بندرلنگه

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه 28 مهر بندرلنگه

🔰 آمریکا مسئول اصلی جنایات اسرائیل در فلسطین

✍️ حجت الاسلام والمسلمین شریفی امام جمعه محترم شهرستان بندرلنگه؛
ضمن عرض تسلیت به مردم عزیز و مظلوم فلسطین فرمودند :‌

‌حماسه طوفان الاقصی نه تنها تاریخ فلسطین بلکه تاریخ حیات طیبه ی جبهه مقاومت اسلامی را به دو بخش قبل و بعد طوفان الاقصی تقسیم می‌کند. هر حماسه به هر نسبت بزرگتر و عظیم تر باشد ،
مقاومت فلسطین در این حماسه طوفان الاقصی متحمل سختی های زیادی شده ، ولی حقیقت این است که این سختی ها به مشابه درد زایمانی است که به ولادت مولودی مبارک منجر خواهد شد.

‌مدیر وسیاست گذار اصلی این حوادث وحشتناک آمریکا است و نقش اصلی شیطان بزرگ در این جنایات بر کسی پوشیده نیست ،لذا آمریکا باید تبعات و مسئولیت دخالت های ظالمانه خود را در کشتار مردم غزه بداند و منتظر عواقب حال و آینده اقدامات خود در فلسطین و خارج از آن خصوصا پایگاه ها و سفارتخانه های خود باشد.

‌عملیات طوفان الاقصی در نتیجه انباشت بغض ملتی مظلوم در پاسخ به تعرضات مستمر رژیم صهیونسیتی به مسلمانان و مسجد الاقصی بود . مقاومت اسلامی در همان روز اول به هدف خود که در هم شکستن سازه های امنیتی دفاعی و اطلاعاتی رژیم جعلی بود رسید و از آن پس رژیم صهیونسیتی دچار شکست غیر قابل ترمیم شد‌‌.

طوفان الاقصی نشان داد سردار شهید سلیمانی در مدت دودهه که فرمانده نیروی قدس بود ،به خوبی توانست فلسطینی ها را از دورانی که سلاح آنها فقط سنگ بود به گروه های مبارز مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها و سلاح ها تبدیل کند.
و یک تغییر راهبردی و مهم در منطقه ایجاد کند .

پست های مرتبط

گزیده ای از خطبه های 26 آبان بندرلنگه

امام جمعه محترم شهرستان بندرلنگه ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) در…

۲۷ آبان ۱۴۰۲

گزیده ای از خطبه های 19 آبان بندرلنگه

حضرت حجت الاسلام والمسلمین شریفی در خطبه اول نماز جمعه این هفته…

۲۰ آبان ۱۴۰۲

گزیده ای از خطبه های 12 آبان بندرلنگه

حضرت حجت الاسلام والمسلمین شریفی در خطبه اول نماز جمعه این هفته…

۱۲ آبان ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید