صفحه اصلی > پارسیان و خطبه ها : گزیده ای از خطبه های 10 آذر پارسیان

گزیده ای از خطبه های 10 آذر پارسیان

نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۲ به امامت حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا و با حضور انبوه مردم مومن و انقلابی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا :

مجلس تراز جمهوری اسلامی نماینده مومن ، بابرنامه وانقلابی می خواهد.

مردم شهرستان از گرانی و هنجارشکنی برخی گردشگران گله مند هستند مسئولان تدبیر کنند.

امام جمعه شهرستان در خطبه اول ضمن تفسیر آیه ۱۸ از سوره ۸ بیان داشت:

باید به فکر فردای خود باشیم و در آن چه برای قیامت می‌فرستیم دقت کنیم محاسبه نفس سبب رشد تقواست هیچکس در هیچ سن و مرحله‌ای نباید خود را از شر نفس ایمن بداند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا در خطبه دوم

یاد شهید آیت الله مدرس را گرامی داشت و روز مجلس را تبریک گفت و در این باره بیان داشت مجلس حساس‌ترین نهاد قانونی کشور است . مجلس تراز جمهوری اسلامی باید نمایندگانی داشته باشد که عالمانه و شجاعانه مصالح کشور و مردم را دنبال کنند به تعبیر رهبر عزیز انقلاب نماینده‌ای که وامدار افراد زیادی باشد و در مجلس به دنبال پس دادن قرض خود باشد به درد نمی‌خورد نماینده باید متدین و معتقد باشد.
مردم باید ضمن کمک به حضور حداکثری در انتخابات با مطالعه و تحقیق فرد اصلح را انتخاب کنند تا امانت داری آنها کامل شود.

اسماعیل نیا در بخش دیگری از خطبه ضمن تبریک روز دانشجو بیان داشت:

اداره آینده کشور در دست دانشجویان عزیز است دانشجویان باید درک دقیق از مسائل کشور و منطقه خود داشته باشند و همزمان با کسب دانش بصیرت خود را افزایش دهند و مراقب سوء استفاده دشمنان از خود باشند از دانشگاه‌های شهرستان دانشجویان و اساتید انتظار دارم در توسعه متوازن شهرستان بیشتر نقش آفرین باشند.

امام جمعه شهرستان به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت:

رهبر معظم حل مسئله فلسطین را نزدیک می‌دانند و راه رسیدن به آن را اجرای پیشنهاد ایران مبنی بر همه پرسی از همه فلسطینی‌ها می‌دانند.

اسماعیل نیا به ساخت ناوشکن ایرانی دیلمان اشاره کرد و اظهار داشت:

ساخت ناوشکن ایران قابلیت دریانوردی طولانی دارد همچنین توانایی جستجو کشف، شناسایی، رصد، مقابله و انهدام تهدیدات هوایی سطحی و زیر سطحی را دارد افتخار جدیدی است که در هفته گذشته رونمایی و به ناوگان ارتش ملحق شد.

اسماعیل نیا به چند مسئله پیرامون شهرستان نیز اشاره کرد ایشان در مسئله اول بیان داشت:

گرانی و تفاوت قیمت‌ها با شهرهای همسایه در پارسیان زیاد است مردم از مسئولان خصوصاً فرمانداری شهرداری‌ها، اداره صمت، اصناف و دیگر مرتبطین انتظار تدبیر نظارت کنترل قیمت‌ها را دارند

مطلب دوم گلایه‌مندی متدینین شهرستان از هنجار شکنی برخی گردشگران در تفریحگاه‌ها و خیابان‌هاست از گردشگران انتظار رعایت قانون و حرمت میزبان از مردم انتظار تذکر زبانی و نهی از منکر و از مسئولان انتظار نظارت بیشترو برخورد قانونی با متخلفین می‌رود.

امام جمعه شهرستان در پایان به کار مردمی و فرهنگی زیبا که توسط جمعی از فعالان فرهنگی دینی و هیئات مذهبی شهرستان انجام شد اشاره کرد و بیان داشت:

خدمت رسانی و پذیرایی از زائران حرم امام رضا برای چند روز در چایخانه حرم توسط مردم پارسیان کار زیبایی بود که از این عزیزان تشکر می‌کنم.

پست های مرتبط

خطبه های 22 تیر 1403

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: ما در میان تمام نعمت‌هایی…

۲۲ تیر ۱۴۰۳

خطبه های 10 فروردین 1403

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس…

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

خطبه های 18 اسفند 1402

خطبه های نماز جمعه بندرعباس: تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات: حجت…

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید