صفحه اصلی > خطبه ها و هرمز : گزیده ای از خطبه های 12 آبان هرمز

گزیده ای از خطبه های 12 آبان هرمز

حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره الشهداء هرمز با اشاره به یوم الله ۱۳آبان گفت: روز ۱۳ آبان سال ۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان نماد مبارزه با استکبار شدوامروز انقلاب اسلامی نماد باشکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر مستکبران جهان است.

امام جمعه هرمز بااشاره سبک زندگی اسلامی، گفت: غرب تمام تلاشش این است که سبک زندگی غربی را در ایران ترویج دهد و تا حدودی این کار را انجام داده است اگر می‌خواهیم فرهنگ عمومی مردم حفظ شود باید جهاد همه جانبه و هوشمند انجام شود.

حجت الاسلام رستاخیز بااشاره به حمله رژیم غاصب اسرائیل به مردم غزه گفت: عملیات طوفان الاقصی دستاوردهای بزرگی را برای جهان اسلام به وجود آورد اولین دستاورد این عملیات این است که فکر مقاومت و جبهه مقاومت را در مقابل زورگویی گسترش داد.

دومین دستاورد عملیات طوفان الاقصی از نگاه امام جمعه هرمز این بود که وحدت جهان اسلام را ایجاد کرد که امروز جهان اسلام قضیه فلسطین را اولین مسئله خود می‌دانند.

وی بیان کرد: سومین دستاورد این عملیات طوفانی بیداری ملت‌ها بود امروز ملت‌ها بیدار شدند و علیه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار یک نفرت عمومی جهانی ایجاد شده است.

امام جمعه هرمز بااشاره به سخنرانی سید حسن نصر الله گفت: حزب الله کابوس بزرگ صهیونیست‌ها شده است تا جایی که از سکوت چند روزه سید حسن نصرالله می‌ترسند و از کلامش نیز بیم دارند و می دانند که سید مقاومت سکوتش معنا دارد کلامش صادق است و هر چه بگوید عمل می شود این است عظمت اسلام و ایمان به خدا؛ همان حزب الله هم الغالبون هست.

وی در خطبه نخست نیز بااشاره به اثر بخشی بنیاد خانواده گفت: در فرهنگ دینی خانواده جایگاه ویژه‌ای دارد هیچ بنایی مانند خانواده نیست و خانواده از نظر اسلام زیربنای رشد و سعادت انسان‌هاست.

حجت الاسلام رستاخیز بیان کرد: حفظ جایگاه خانواده در گروی حفظ حجاب است و یکی از علت‌های فروپاشی و به چالش کشیدن نهاد مقدس خانواده حرمت شکنی و کشف حجاب و برهنگی است.

پست های مرتبط

خطبه های 22 تیر 1403

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: ما در میان تمام نعمت‌هایی…

۲۲ تیر ۱۴۰۳

خطبه های 10 فروردین 1403

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس…

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

خطبه های 18 اسفند 1402

خطبه های نماز جمعه بندرعباس: تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات: حجت…

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید