صفحه اصلی > بندرعباس و خطبه ها : گزیده ای از خطبه های 8 دی بندرعباس

گزیده ای از خطبه های 8 دی بندرعباس

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی با توجه به ویژگی‌های خاص فتنه آن دوران در حافظه تاریخی باقی خواهد ماند و از بین نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره در پیش بودن روز حماسه 9 دی، اظهار داشت: حماسه 9 دی حماسه‌ای ماندگار و اثرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد دوستان و دشمنان انقلاب شناخته شوند.

وی افزود: حماسه 9 دی با توجه به ویژگی‌های خاص فتنه آن دوران در حافظه تاریخی باقی خواهد ماند و از بین نمی‌رود در این روز مردم با بصیرت خط خود را از دشمنانی که قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب داشتند جدا کردند.

امام جمعه بندرعباس گفت: در سالیان اخیر هم فتنه‌های مختلفی شاهد بودیم اما فتنه سال 88 پیچیدگی بیشتری داشت، اما با بصیرت مردم این فتنه ناکام ماند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام و انقلاب، حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: امروزه اگر شاهد اتحاد، صلابت و مجاهدت‌های جبهه مقاومت هستیم به تلاش‌ها و جانفشانی‌های سردار سلیمانی بر می‌گردد که در این راه مجاهدانه گام برداشت.

عبادی‌زاده گفت: اگر امروز فلسطین توانسته در برابر رژیم صهیونیستی و ماشین جنگ آنها بایستد و وحدتی خاص میان جریان مقاومت وجود داشته باشد به تلاش‌ها و اقدامات شهید سلیمانی بر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و مدیریت جبهه مقاومت آن هم در چند کشور کار آسانی نبود اما سعید سلیمانی توانست این کار را انجام دهد ادامه داد: شهید سلیمانی مطلع الفجر تحولات آینده منطقه است، هر چند دشمنان اسلام ناجوانمردانه این سردار سرافراز را به شهادت رساندند اما مکتب سلیمانی همچنان زنده است و جبهه مقاومت با توان بیشتری به مقابله با استکبار و استعمار می‌پردازد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن اظهار داشت: غربی‌ها با استفاده ابزاری از زنان، قداست زن را از دست داده‌اند و می‌خواهند این کار را در جوامع اسلامی به ویژه ایران نیز انجام دهند.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی این سیاست‌های غربی گفت: غرب مفاهیم ارزشمند زن و مادر را از دست داده در حالی که زنان و مادران در اسلام بالاترین جایگاه را دارند و بهشت زیر پای مادرانی قرار دارد که نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

عبادی‌زاده گفت: دنیای غرب به دنبال آن است زن مسلمان را از هویت اصلی خود دور کند از این رو دختران ما باید حواسشان به این سیاست‌های دشمن باشد و بدانند این مارهای خوش خط و خال به دنبال آن هستند تا عفت و پاکی دختران ما را از آنها بگیرند.

پست های مرتبط

خطبه های 22 تیر 1403

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: ما در میان تمام نعمت‌هایی…

۲۲ تیر ۱۴۰۳

خطبه های 10 فروردین 1403

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس…

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

خطبه های 18 اسفند 1402

خطبه های نماز جمعه بندرعباس: تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات: حجت…

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید