صفحه اصلی > بندرعباس و خطبه ها : خطبه های 18 اسفند 1402

خطبه های 18 اسفند 1402

خطبه های نماز جمعه بندرعباس:

  • تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات: حجت الاسلام عبادی زاده از حضور پرشور مردم در انتخابات تشکر کرد و آن را پیروزی ملت ایران دانست.
  • مسئولیت نمایندگان: وی از نمایندگان منتخب خواست تا با خدمتگزاری و تلاش جهادی، مشکلات مردم را حل کنند.
  • عدم حضور در انتخابات به معنای قهر با نظام نیست: امام جمعه بندرعباس تاکید کرد که عدم حضور برخی در انتخابات به معنای قهر با اسلام و انقلاب نیست.
  • پویش “شهر مردمی من روزه‌دار است”: ایشان از جوانان هرمزگانی خواست تا پویش “شهر من روزه‌دار است” را برای حفظ قداست ماه رمضان اجرا کنند.
  • رمضان، فرصتی برای انسجام اجتماعی: حجت الاسلام عبادی زاده ماه رمضان را فرصتی برای تقویت انسجام اجتماعی و ایجاد حس همدلی دانست.
  • برپایی ایستگاه‌های صلواتی: وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی “دم افطار” و پهن کردن سفره‌های افطاری در سطح شهر را خواستار شد.

امام جمعه بندرعباس:

در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس، حجت الاسلام عبادی زاده ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، آن را پیروزی ملت ایران دانست. ایشان از نمایندگان منتخب خواست تا با خدمتگزاری و تلاش جهادی، کام مردم را شیرین کرده و گره‌گشای مشکلات آنها باشند.

امام جمعه بندرعباس همچنین تاکید کرد که عدم حضور جمعی از مردم در انتخابات، به معنای قهر با اسلام و انقلاب نیست.

ایشان در ادامه با اشاره به تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت، از جوانان هرمزگانی خواست تا پویش مردمی “شهر من روزه‌دار است” را برای حفظ و قداست ماه مبارک رمضان در استان شکل دهند.

حجت الاسلام عبادی زاده، تقارن ماه مبارک رمضان با ایام عید نوروز را منشا خیر و برکت برای شروع سال جدید دانست و خواستار حفظ حرمت این ماه مبارک توسط مردم، مسافران نوروزی و گردشگران شد.

وی در پایان، ماه مبارک رمضان را فرصتی برای تقویت انسجام اجتماعی و ایجاد حس همدلی دانست و بر تشکیل ایستگاه‌های صلواتی “دم افطار” و پهن کردن سفره‌های افطاری در مکان‌های مختلف تاکید کرد.

پست های مرتبط

خطبه های 22 تیر 1403

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: ما در میان تمام نعمت‌هایی…

۲۲ تیر ۱۴۰۳

خطبه های 10 فروردین 1403

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس…

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

مشروح خطبه نماز جمعه شهرستان رودان

خطیب نماز جمعه شهرستان رودان در اجتماع پرشور نمازگزاران جمعه با تبریک…

۷ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید